home

Servicii de Optimizare SEO pentru site-uri si magazine online

 
Optimizarea unui site pentru motoarele de cautare, implica automat o abordare pe doua directii:

  • Optimizarea OnPage, adica optimizarea locala a site-ului promovat
  • Optimizarea OffPage, adica optimizarea externa a site-ului promovat

Optimizare SEO on Page

 
Optimizarea OnPage pentru motoarele de cautare este o tehnica pe care ar trebui sa o aplice firma sau compania care dezvolta un website. In general, dezvoltatorii de website-uri, nu fac optimizarea on-page, a unui website, lucru care duce la o alta investitie, timp pierdut si ingreunarea serviciilor de promovare.

La serviciile de optimizare aplicate unui website, se fac imbunatatiri in partea tehnica a website-ului, in structura de fisiere, titluri, descrieri, imagini, fisiere CSS si JavaScript, fisiere PHP, etc.

Titlul unei pagini sau al unui articol/produs, este cea mai importanta parte a website-ului. La crearea unei pagini noi, produs, categorie sau articol, va trebui sa ii dam un titlu care va aparea in rezultatele motoarelor de cautare.

Titlul paginii trebuie sa aiba legatura cu ce prezentam in pagina respectiva si sa nu depaseasca 55 de caractere. In momentul in care titlul va depasi 55-60, de caractere, motoarele de cautare vor taia din titlu si vor adauga (…). Titlul unei pagini trebuie sa contina cuvintele cheie importante, care vor trebui sa se gaseasca si in descriere sau continut.

Descrierea unui articol, pagina, produs sau serviciu, ar trebui sa inceapa cu titlul si sa nu depaseasca 160-170, de caractere. In rezultatele motoarelor de cautare, descrierea va aparea sub titlu si ar trebui sa fie cat mai explicita pentru persoanele care vor vizita link-ul respectiv. Evitati sa folositi expresii sau cuvinte chie dublate.

Tag-urile H1, H2 si H3, sunt la fel de importante. Daca in titlul unei pagini expresia pentru promovare a fost “optimizare SEO”, va trebui sa folosim aceasta expresie si in tag-urile H1, H2, H3. Tag-ul H1, este cel mai important si nu poate fi adaugat in pagina decat o singura data. Noi folosim in general doar tag-uri H1 si H2;

Link-urile Interne sau trimiterile catre alte pagini din website, de pe expresia folosita in titlu, descriere si tag-urile specificate la sectiunea “Tag-uri”, sunt foarte importante. De asemenea, se pot folosi doua expresii ingrosate si o expresie cu font inclinat insa, optimizarea paginii va fi prea aproape de perfectiune si poate deveni “super optimizata”.
 
De ce este mai bine sa apelezi la o firma SEO specializata, pentru optimizarea SEO On Page?
Raspunsul scurt este: pentru ca te costa mai putin. Skyranking.ro are la dispozitie soft-uri specializate si licente de plugin-uri specializate pentru optimizare, astfel incat pentru un antreprenor online cu un site in portofoliu, ar fi foarte scump sa-si achizitioneze singur aceste licente.
 
Cum trebuie sa aleg o firma de SEO?
Sunt foarte multe firme de SEO care se bazeaza pe soft-uri gratuite sau analize furnizate de altii. Eficacitatea acestora poate sa fie similara cu a unui proprietar de site care studiaza putin aspecte legate de SEO, foloseste soft-uri gratuite si aplica sfaturile acestora. Rezultatele bune in pozitionare tin si de instrumentele folosite si de investitia firmelor specializate in ele.

Optimizare SEO Off Page

 
Optimizarea OffPage pentru motoarele de cautare este o tehnica aplicata de firma de promovare online, cu scopul de a obtine referinte de pe alte site-uri, catre site-ul optimizat.

Actiunile SEO Offpage cuprind in special, publicarea de articole de calitate pe alte bloguri si site-uri , publicarea continutului cu link in retelele sociale, inscrierea in directoare cu PageRank, parteneriate strategice cu alte site-uri, etc.

Pentru a avea succes o campanie de SEO offpage, trebuie identificate in primul rand cele mai relevante site-uri/bloguri/partneriate/influentatori, care sa fie contactate in scopul acceptarii de publicitate, articole sponsorizate, etc. la site-ul promovat. Toate acestea trebuie facute in limitele unui buget limitat. De aceea, este foarte important sa fie identificate cele mai relevante.

Nu in ultimul rand, trebuie alese numai site-uri/bloguri cu autoritate, cu sanse minime de a fi penalizate vre-odata de Google pentru spam sau practici interzise. In caz contrar, site-ul promovat poate fi penalizat de asemenea.

Cele mai sigure site-uri/bloguri/directoare/ site-uri de bookmarking sunt cele pe care pe care se posteaza manual, si sunt intr-o retea privata. Skyranking.ro controleaza o retea considerabila de site-uri si bloguri proprii, pe care promovam numai articole de calitate, postate manual, cu variatia ancorelor si a link-urilor contextuale.