home

Campanii Adwords

 
O campanie AdWords este o campanie de anunțuri creata intr-un cont Google AdWords, mai nou Google Ads. O campanie AdWords este de obicei compusă din mai multe grupuri de anunțuri. Fiecare grup de anunțuri difuzează diferite texte publicitare bazate pe tipul de cuvânt cheie pe care un utilizator îl poate scrie în motorul de căutare Google. Grupurile de campanii de anunțuri obișnuite iau in calcul pozitia geografica, segmentarea in functie de dispozitiv ( pc, tableta, telefon mobil) și tipul de produs.

Trebuie să vă asigurați că anunțurile pe care le-ați creat sunt afișate persoanelor potrivite și că nu plătiți prea mult pentru cuvinte cheie care nu vă vor oferi beneficii.

Ca sa lansezi o Campanie Adwords de succes, ar trebui sa urmaresti cel putin urmatoarele aspecte:

– Un cont Adwords foarte bine structurat ( impartirea pe grupuri de anunturi, anunturi relevante, cuvinte cheie, pagini de destinatie).

– Incepe intotdeauna cu Campanii de Search Network Only. Campaniile de Display sunt mai pretentioase.

– Incepe cu bugete mici; Este recomandat sa incepi cu buget zilnic de 25% din bugetul pe care ti-l aloci pentru Adwords, urmand sa-l cresti progresiv.

– Reclamele ar trebui sa fie de impact, atat reclamele de tip text cat si cele de tip imagine. Recomandabil este sa incepi cu mai multe variante si sa le intrerupi pe cele mai putin performante.

– Analiticele pentru urmarirea conversiilor si testarea ipotezelor. Daca folosesti GTM, un rol important il are setarea tag-urilor corect.

– Campanii dedicate pentru fiecare dispozitiv in parte ( mobil, tableta, desktop).

– Seteaza corect listele de cuvinte negative. Vei economisi bani si iti vei imbunatati scorurile.

Achizitie de trafic

 
Traficul achizitionat prin Adwords converteste mai bine decat traficul achizitionat prin platformele social media, aka Facebook.
Prin AdWords te adresezi celor care caută o soluție imediată pentru problema lor concretă și bine formulată, iar prin Facebook te adresezi direct clientului tău, presupunând că știi foarte bine cine este acesta: ce obiceiuri are, ce îi place, în ce etapă a vieții se află și unde locuiește.